|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Muth Teodor , Tel. 0265/443417 , Email: pmtab@yahoo.com , Fax: 0265/443418 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Imprumut intern |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Servicii |
6 – Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii |
Locul principal de prestare: Municipiul Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Creditarea unor obiective de investitii (retele apa, canalizare, reabilitare/modernizare strazi) |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
66130000-0 – Servicii de acordare de credit (Rev.1) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Contractarea unui imprumut bancar, cu o perioada de rambursare de 15 ani |
|
Valoarea estimata fara TVA: 7,059,000 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
180 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Nu e cazul |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul local |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Banci si institutii financiare, nationale si internationale, in nume propriu sau prin filialele sau sucursalele lor, se admite asocierea/subcontractarea cf art 44/45/OUG 34 |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Certif constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare, Certif de atestare fiscala privind obligatile de plata la bugetul de stat si local, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34, Autorizatie de functionare emisa de BNR, Pentru operatorii straini documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Bilantul contabil incheiat la 31.12.2006 si la 30.06.2007, Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Lista principalelor servicii de acordare de credite pt autoritati contactante sau clienti privati in ultimii 3 ani, Ultimul raport anual al comisiei de cenzori |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Da |
|
Anunt de intentie |
|
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-034950 din 07.02.2008 |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 12:00 |
|
Documente de plata: DA |
Pretul: 100 RON |
Conditii si modalitate de plata: La caseria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, jud. Mures sau in cont trezorerie RO43TREZ4795006XXX000044 |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
30.04.2008 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 30.04.2008 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica, str. 22 Decembrie, nr. 2, Tarnaveni, jud. Mures |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021/3104641 , Fax: 021/3104642 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica |
Adresa postala: Str. 22 Decembrie, nr. 2 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443417 , Fax: 0265/443418 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
28.03.2008 12:22 |