|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Chirila Vasile , Tel. 0265/443400 , Email: pmtab@yahoo.com , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Retea de apa si retea de canal menajer pe strada Randunelelor – municipiul Tarnaveni |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari |
Executarea |
Locul principal de executare: Tarnaveni, str. Randunelelor, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Construirea unei retele de apa potabila (o conducta de distributie apa de 264 ml, o cismea stradala si 28 de bransamente), construirea unei retele de canal menajer (un colector de canal menajera de 250 ml si 28 de racorduri) |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45231000-5 – Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Retea de apa: conducta de distributie de 264 ml, o cismea stradala, 28 bransamente Retea de canal menajer: colector de canal menajer de 250 ml, 28 racorduri |
|
Valoarea estimata fara TVA: 277,063 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
2 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Garantie de participare: 3000 lei |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Fonduri Phare, buget de stat, buget local al municipiului Tarnaveni |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Declaratia de eligibilitate, declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181, certif de inreg ORC, certif constatator emis de ORC |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de min 400000 lei, fara TVA |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Indeplinirea a cel putin un contract similar in ultimii 3 ani in val de min de 80000 lei, fara TVA, prezentarea certif ISO 9001 si ISO 14001, pt. activ de executie de instalatii de apa si canaliz, declaratii cu privire la utilajele si efectivele de personal conf cerintelor caietului de sarcini, decl privind respectarea cond de munca si masuri de securitate si sanatate in munca. |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: |
– criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Propunerea financiara |
60 % |
|
Descriere |
2. |
Propunerea tehnica |
40 % |
|
Descriere |
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 13:00 |
|
Documente de plata: NU |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
21.05.2009 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 21.05.2009 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, str. Primariei, nr. 7, camera 6 |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Da |
|
|
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021/3104641(2) , Fax: 021/3104641(2) , Adresa internet (URL): www.anrmap.ro |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: P-ta Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443400 , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
22.04.2009 09:15 |