|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Muth Teodor , Tel. 0265/443400 , Email: pmtab@yahoo.com , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Modernizare strada Pomilor |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari |
Executarea |
Locul principal de executare: Str. Pomilor, Tarnaveni, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Asfaltarea strazii Pomilor, incadrarea cu borduri pe toata lungimea, trotuare cu dale de beton, rigole longitudinalen din beton, capace de camine de vizitare ridicate la cota, zid de sprijin, podete. |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45233252-0 – Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Lucrari de terasamente (3900 mp), trotuare (1050 mp), ridicare in cota a capacelor de camine (22 buc), rigola longitudinala (700 ml), rigola triunghiulara (235 ml), zid de sprijin (62 ml), podete noi (4 buc), podete acces noi(9 buc) |
|
Valoarea estimata fara TVA: 1,385,000 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
5 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Garantia de participare este de 10.000 lei, fara TVA |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul general al Primariei Municipiului Tarnaveni |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Completare formulare: de eligibilitate (A1), informatii generale (A2), art. 181 (B), certificate de atestare fiscala eliberat de DGFP, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, certif emis de ORC, certif constatator emis de ORC |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (A2), cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie min 2.000.000 lei, fara TVA. |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Indeplinirea unui contract similar in ultimii 3 ani de min 1.400.000 lei, fara TVA (C3, B3), ISO 9001, ISO 14001, declaratie privind utilajele (E), decl privind efectivele medii anuale al personalului angajat (F), decl privind respectarea cond de munca si securitate (A3), CV-urile si certif de atestare a responsabilului tehnic cu executia. |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: |
– criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Propunerea tehnica |
40 % |
|
Descriere |
2. |
Propunerea financiara |
60 % |
|
Descriere |
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2009 13:00 |
|
Documente de plata: NU |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
28.05.2009 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 28.05.2009 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 6, Tarnaveni, jud Mures |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sectorul 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021/3104641 , Fax: 021/3104642 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Balyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: P-ta Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443400 , Fax: 0265/446312 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
06.05.2009 08:23 |