|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Mirela Modorcea , Tel. 0265/443400 , Email: office@primariatarnaveni.ro, Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
SF si PT: Statie de pompare str Frumoasa; Retea de canal menajer str. Paltinis; Retea de canal menajer si pluvial str. Industriei; Retea de canal pluvial str. Raului si 1 Decembrie 1918; Retea de canal menajer intre Ruck si str. CFR; Extindere retea de canal menajer str. V. Moldovan si str. Bailor |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Servicii |
12 – Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice |
Locul principal de prestare: Municipiul Tarnaveni |
Codul NUTS: RO1 – Macroregiunea unu |
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Se va executa SF si PT Retele da canalizare menajera si pluviala si o statie de pompare pe strazile mentionate, in municipiul Tarnaveni |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
79314000-8 – Studiu de fezabilitate (Rev.2) |
71322200-3 – Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Str. Paltinis (150 ml), Str. Raului- 1 Decembrie 1918 (450 ml), Str. Industriei (400 ml), Str. CFR-Ruck (150 ml), Str. V. Moldovan (750 ml) |
|
Valoarea estimata fara TVA: 63,866 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
2 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Nu e cazul |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul local |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Sa nu se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; formularul A1, A2, certif de atestare fiscala eliberat de DGFP, certif fiscal privind impozitele si taxele locale, certif emis de ORC, |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Delararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(min 190.000 lei |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Indeplinirea a 2 contracte similare in ultimii 3 ani de proiectare retea de canal menajer si pluvial (min 64.000 lei/contract), ISO 9001, ISO 14001, efectivele medii anuale de personal, compl A3, CV -urile personalului implicat direct in prestarea serviciului |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: |
– criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Propunerea financiara |
70 % |
|
Descriere |
2. |
Propunerea tehnica |
20 % |
|
Descriere |
3. |
Termen de prestare |
10 % |
|
Descriere |
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 12:00 |
|
Documente de plata: NU |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
12.10.2009 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
2 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 12.10.2009 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, cam. 6 |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021/3104641 , Fax: 021/3104642 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Balyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: P-ta Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443400 , Fax: 0265/446312 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
22.09.2009 14:47 |