ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
MUNICIPIUL TÂRNĂVENI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 12/2012
Consiliul local al Municipiul Târnăveni în ședința ordinară din data de 26 ianuarie 2012;
Văzând expunerea de motive prezentată de Serviciul O.S.R.U. înregistrată sub nr. 1352/19.01.2012 și potrivit adresei Instituției Prefectului-Județul MUREȘ nr. 224/4/SV/2012;
Având în vedere Avizul nr. 1620050/2012 al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici;
În temeiul art. 99, 100, 107, 111 din Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată 2, a Legii-cadru nr. 284/2010 și a OUG nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare;
In baza art. 36 alin. (3) lit. b) art. 45 alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată;
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. Se aprobă organigrama și statul de funcții ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Târnăveni și ale serviciilor publice de interes local, conform anexelor II-IX, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Primarul Municipiului Târnăveni.
Președinte de ședință,
Fodor Alexandru Iosif
Contrasemnează
Secretar,
Groza Viorel Răzvan