ROMANIA
JUD. MURES
MUN. TARNAVENI
PRIMARIA
Nr.19425/23.09.2014
PRIMĂRIA
MUNICIPIULUI TÂRNĂVENI
ANUNȚĂ
CONCURS PENTRU OCUPAREA UNEI FUNCȚII PUBLICE DE
EXECUȚIE-
CONSILIER GRADUL PROFESIONAL
SUPERIOR DIN CADRUL
SERVICIULUI
PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANEI
Condiții de participare la concurs :
Condiții generale:
–
candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea
nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2)
Condiții specifice:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii
superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
– cunoștințe
operare pe calculator: Windows, Microsoft Office și Internet
– vechime în
specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 9 ani;
ACTE
NECESARE:
–
COPIA
ACTULUI DE IDENTITATE;
–
FORMULAR DE ÎNSCRIERE;
–
COPIILE DE PE DIPLOMELE DE STUDII ȘI ALTE ACTE CARE
ATESTĂ EFECTUAREA UNOR SPECIALIZĂRI;
–COPIA CARNETULUI
DE MUNCA SAU, DUPA CAZ, O ADEVERINȚĂ CARE SĂ ATESTE VECHIMEA ÎN
SPECIALITATE ;
–
ADEVERINȚA
CARE SĂ ATESTE STAREA DE SĂNĂTATE CORESPUNZĂTOARE ;
–
COPIA FIȘEI DE EVALUARE A PERFOMANȚELOR PROFESIONALE
INDIVIDUALE SAU DUPĂ CAZ, RECOMANDAREA
DE
DE MUNCĂ;
–
CAZIERUL JUDICIAR;
–
DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE SAU ADEVERINȚA CARE SĂ
ATESTE CĂ NU A DESFASURAT ACTIVITĂȚI DE POLIȚIE
POLITICĂ.
(Copiile de pe acte se vor
prezenta însotite de documentele originale sau în copii legalizate)
DATA, ORA, DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
– proba scrisă 27.10.2014,
orele 10,00
– interviu 29.10.2014, orele 14,00;
LOCUL
DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI :
Sediul Instituției, Municipiul Târnăveni, strada P-ța Primăriei, nr. 7 “
camera 6
TERMEN DE DEPUNERE A
DOSARELOR: 15.10.2014;
DEPUNEREA DOSARULUI, RELAȚII SUPLIMENTARE ȘI FORMULARUL DE ÎNSCRIERE
ORGANIZARE SALARIZARE RESURSE UMANE
“ TELEFON 0265/443400.
PRIMAR,
NICOLAE-SORIN
MEGHEȘAN
Bibliografia de concurs
pentru ocuparea funcției publice de execuție – consilier gradul profesional superior la Serviciului Public Comunitar de Evidența
Persoanei
1. Legea nr.215/2001, privind administrația publică
locală, republicată cu modificările și completările ulterioare;
2. Legea nr.188/1999, privind statutul funcționarilor
publici, republicată r2, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită al
funcționarilor publici, republicată;
- Ordonanță de urgență nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul,
reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată în
MOF nr. 719 – 12/10/2011; - Hotărâre nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare unitară a dispozițiilor legale privind evidența, domiciliul,
reședința și actele de identitate ale cetățenilor români; - Ordonanță nr. 84/2001 privind înființarea, organizarea și
funcționarea serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor,
aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificările și completările
ulterioare; - Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă,
republicarea 2 în Monitorul Oficial, Partea I nr. 339 din 18 mai 2012; - Hotărâre nr. 64/2011 pentru aprobarea Metodologiei cu privire la
aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă, din
02/03/2011; - Codul Civil – Republicare 1 MOF nr. 505 – 15/07/2011;
- Lege nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor
date; - Legea nr.544/2001 privind accesul la informațiile de interes
public; - Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996, cu modificările și
completările ulterioare.
PRIMAR,
NICOLAE-SORIN
MEGHEȘAN