R O M Â N I A
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TARNAVENI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr. 101/28 noiembrie 2019
privind aprobarea Documentației de atribuire compusă din: Caiet de sarcini, Regulament de organizare și desfășurare a licitației, Fișa de date și formulare, în vederea organizării licitației pentru închirierea chioșcului școlar situat în Municipiul Târnăveni, str.Republicii nr.30,
Consiliul local al Municipiul Târnăveni în sedinţa ordinară din data de 28 noiembrie 2019 ;
Având în vedere Referatul de aprobare nr.21700/18.11.2019 a Primarului Municipiului Târnăveni și Raportul de specialitate privind aprobarea Documentației de atribuire compusă din: Caiet de sarcini, Regulament de organizare și desfășurare a licitației, Fișa de date și formulare, în vederea organizării licitației pentru închirierea chioșcului școlar situat în Municipiul Târnăveni, str.Republicii nr.30, , întocmit în cadrul Direcţiei Economice, înregistrat sub nr. 21703/18.11.2019,
În temeiul prevederilor art.129, alin.(2), lit.(c) și (d), art.155, alin.(1), art.196, lit.(a), art.317, 334-348 din OUG 57/52019 privind Codul Administrativ;
H O T Ă R Ă ŞT E
Art.1. Se aprobă Caietul de sarcini, conform Anexei nr.1 la prezenta hotărâre.
Art.2. Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a licitației, conform Anexei nr.2 la prezenta hotărâre.
Art.3. Se aprobă Fișa de date a imobilului, conform Anexei nr.3 la prezenta hotărâre.
Art.4. Se aprobă Cererea de înscriere, conform Anexei nr.4 la prezenta hotărâre.
Art.5. Se aprobă Formularul de ofertă, conform anexei nr.5 la prezenta hotărâre.
Art.6. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Primarul Municipiului Târnăveni.
Președinte de ședință Contrasemneaza,
Cirlea Emanoil Secretar general
Ștefan Blănaru