ROMÂNIA
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TÂRNĂVENI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr. 12 din 28 ianuarie 2021
privind aprobarea Organigramei și a Statului de funcții ale aparatului de specialitate al primarului Municipiului Târnăveni, precum și ale serviciilor publice de interes local
Consiliul local al Municipiului Târnăveni în şedinţa ordinară din data de 28 ianuarie 2021,
Văzând referatul de aprobare nr. 2061din 22.01.2021 al Primarului Municipiului Târnăveni și raportul de specialitate nr. 2062 din 22.01.2021 al Serviciului Organizare Salarizare Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Tarnaveni,
Având în vedere adresa Instituției Preferatul nr.115174/SVII/05.11.2020
In conformitate cu prevederile art. 405, art. 409, art. 518 al (1) (2) din OUG nr.57/2019, privind Codul Aministrativ,
Potrivit dispozițiilor din Legea-cadru nr. 153/2010 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice,
În baza HCL nr…./…. de aprobarea a organigramei și a statului de funcții a SPCLEP,
În temeiul prevederilor art. 129 alin. (2) lit. a), alin (3) lit. c și art. 136 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1. Se aprobă Organigrama și Statul de funcții ale aparatului de specialitate al primarului Municipiului Târnăveni și ale serviciilor publice de interes local conform Anexelor 1 si 2, care fac parte integranta din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data adoptării prezentei se revocă orice alte dispoziții contrare.
Art.3. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Primarul Municipiului Târnăveni prin Serviciul Organizare Salarizare Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Târnăveni.
Președinte de ședință
Candea Ciprian Florin
Contrasemneaza
Secretar general Ștefan Blănaru