R O M Â N I A
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TÂRNĂVENI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A nr. 13/23.02.2023
privind aprobarea necesitatii si oportunitatii achizitionarii de lucrari, servicii si produse pentru anul 2023
Consiliul Local al Municipiului Târnăveni în şedinţa ordinară din data de 23.02.2023;
Văzând Referatul de aprobare al Primarului nr. 3276/08.02.2023 si Raportul de specialitate cu nr. 3278/08.02.2023 întocmit de către şef serviciu Investiţii, achiziţii, servicii publice – ing. Muth Teodor;
În temeiul Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
In baza art. 7, alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
În baza prevederilor art. 129, alin. (4), litera a) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂŞTE
Art. 1. Se aprobă necesitatea şi oportunitatea achiziţionării urmatoarelor lucrări, servicii şi produse pe anul 2023:
- Extindere sistem de supraveghere video in Municipiul Tarnaveni (2 camere)
- Instalare sistem de supraveghere video (8 camere) in spatiul public al Primariei Municipiului Tarnaveni
- Fosa septica de 5 mc pentru terenul de sport Custelnic
- Servicii de consultanta privind elaborarea si depunerea cererii de finantare pe PNRR C15 – Educatie: Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar a unitatilor conexe
- Servicii de management proiecte finantate in cadrul PNRR pentru achizitia de autobuze electrice cu statiile de incarcare aferente – Componenta C 10 Fondul local
Art. 2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează primarul municipiului Târnăveni.
Președinte de ședință
Incze Csaba Stefan Levente Contrasemnează,
Secretar General
Ștefan Blănaru