Dezbatere publica – Proiectul de hotarare pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a teraselor sezoniere in Municipiul Tarnaveni
ANUNT
În conformitate cu dispozițiile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primarul municipiului Târnăveni aduce la cunoștință publicului, proiectul de hotărâre privind aprobarea metodologiei de refacere a infrastructurii domeniului public și privat al municipiului Târnăveni, în conformitate cu prevederile Legii 185/2013.
Proiectul de hptărâre și documentele aferente acestuia sunt atasate mai jos sau pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Târnăveni, cam. 8.
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparența decizională în administrație publică, așteptăm opiniile, sugestiile sau propunerile dumneavoastră referitoare l aproiectul de hotărâre menționat până la data de 10.01.2016. Acestea pot fi transmise în scris, prin poștă la sediul Primăriei Municipiului Târnăveni, Piata Primăriei nr. 7, prin fax la numărul 0265-446312 sau e-mail la adresa office@primaritarnaveni.ro
PRIMAR SECRETAR
Jrs. Meghesan Nicolae Sorin Groza Viorel Razvan
Download
–Raport de specialitate la proiectul HCL
–Anexa – REGULAMENT privind organizarea si functionarea teraselor sezoniere in municipiul Tarnaveni