|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Mirela Modorcea , Tel. 0265/443400 , Email: pmtab@yahoo.com , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Educatie |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Reabil/moderniz instal de incalzire si izol termica part la Liceul Andrei Barseanu (modificare la anuntul cu nr. 13157/07.05.2007) |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari |
Executarea |
Locul principal de executare: Liceul Andrei Barseanu, str. Republicii, nr. 15, Tarnaveni, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Constr. unei cladiri pt CT, montarea a 2 cazane, inclusiv accesoriile aferente, boiler pt prepararea apei calde menajere, inloc retelelor de distributie, revizia si inlocuirea unor radiatoare |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45331100-7 – Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Constr unei cladiri pt CT, amenaj unor grupuri sanitare, mont a 2 cazane cu accesoriile aferente, boiler apa calda, refac sist de incalz, lucr de etansare la geamuri si usi, izol term planseu |
|
Valoarea estimata fara TVA: 265,000 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
3 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Nu e cazul |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul general al municipiului Tarnaveni |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Neincadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 si 181, Certificat constatator emis de ORC |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Indeplinirea a cel putin 2 contracte similare in ultimii 3 ani (form C3), completarea form E si F cu CV-urile aferente. Autorizarea ISCIR (PTA1-2002), ANRGN, ANRE (atestat tip B) |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: |
– criteriile mentionate in continuare |
|
|
Criterii |
Pondere |
1 |
Pretul ofertei |
85 % |
2 |
Durata executiei |
5 % |
3 |
Planul calitatii specific lucrarii |
10 % |
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 08:00 |
|
Documente de plata: DA |
Pretul: 200 RON |
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni , jud. Mures sau in cont trezorerie RO43TREZ4795006XXX000044 |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
05.06.2007 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
3 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 05.06.2007 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica, str. 22 Dec, nr. 2, Tarnaveni, jud. Mures |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021/3199538 , Fax: 021/3199538 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni,. Directia Tehnica |
Adresa postala: Str. 22 Dec, nr. 2 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443417 , Fax: 0265/443418 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
07.05.2007 09:15 |