R O M Â N I A
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TÂRNĂVENI
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA nr. 72/24 iulie 2025
privind aprobarea Studiului de oportunitate in vederea stabilirii modalitatii de gestiune a serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni, a Strategiei locale de dezvoltare a serviciului de iluminat public, a Regulamentului serviciului de iluminat public, a Caietului de sarcini a serviciului de iluminat public si a documentatiei necesare concesionarii gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni.
Consiliul Local al municipiului Târnăveni întrunit în şedinţa ordinară din data de 24.07.2025,
Având in vedere:
- Referatul de aprobare nr. 11223/24.06.2025 al Primarului Municipiului Târnăveni;
- Raportul de specialitate nr. 11224/24.06.2025, întocmit de catre Serviciul Investitii, Achizitii si Servicii Publice;
- Avizul comisiilor de specialitate ale Consiliului Local;
In conformitate cu prevederile:
- 44 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările si completarile ulterioare;
- 129 alin. (2) lit.b) și lit. d), alin. (4) lit.d), alin. (7) lit. n) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
- 9 alin(1), art10 lit d) si f), art.11 lit. a), art.16 alin (1) si (2), art. 20 din Legea serviciului de iluminat public nr 230/2006, ale art. VIII din Legea nr 225 din 17.11.2016 pentru modificarea si completarea Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006, ale art.2 si art.11 din Anexa Ordinului ANRSC nr.86/2007 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public, ale art. 20 alin 1 lit. d), i) si j) si 2 din Anexa la Ordinul ANRSC nr 87/2007 privind aprobarea Caietului de sarcini-cadru a serviciului de iluminat public
În temeiul dispozitiilor art.139 si art.196 alin (1) lit. a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
Conform prevederilor art.7, alin.(13) din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică- Republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
HOTĂRĂŞTE
Art.1. Se aprobă Studiului de oportunitate privind stabilirea modalitatii de gestiune a serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni, conform Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.2. Se aproba delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni.
Art.3. Se aprobă Strategia locala de dezvoltare a serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni, conform Anexei 2, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.4. Se aproba Regulamentul de organizare si functionare al serviciului de iluminat public al Municipiului Tarnaveni, conform Anexei 3, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.5. Se aproba Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni, conform Anexei 4, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.6. Se aproba Caietul de sarcini privind delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Tarnaveni, conform Anexei 5, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.7. Se aproba proiectul Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipul Tarnaveni, conform Anexei 6, care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art.8 Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredinţează Primarul Municipiului Târnăveni, prin aparatul de specialitate.
Art.6. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul Secretarului general al UAT Târnăveni în termenul prevăzut de lege, Primarului Municipiului Târnăveni, Instituției Prefectului județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul primariei și publicarea pe pagina de internet a institutiei, la adresa https://primariatarnaveni.ro/.
Presedinte de sedinta
Heghes Octavian Radu Contrasemneaza
Secretar general,
Stefan Blanaru
