|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr. 2 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Maria Bonciog , Tel. 0265/443417 , Email: mbonciog@yahoo.com,teom_ro@yahoo.com , Fax: 0265/443418 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Furnizare |
Cumparare |
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Dorim sa achizitionam cartuse de cerneala si cartuse de toner necesare pentru imprimantele si copiatoarele din cadrul institutiei noastre. |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
30125000-1 – Piese si accesorii pentru fotocopiatoare |
30192113-6 – Cartuse de cerneala |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Cartuse de cerneala HP 27,28,56,57,20,29,49,45,78,339,344,10,11 si cartuse de toner pt. imprimante, copiatoare si faxuri. |
|
Valoarea estimata fara TVA: 55,000 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Da |
|
Oferta trebuie facuta pentru intreaga cantitate. |
|
|
|
|
|
|
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
Incepand de la 09.04.2007 pana la 31.12.2007 |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Nu e cazul |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul local cu OP |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Sa faca dovada unei forme de inregistrare si certificatul constatator care sa faca dovada ca are dreptul sa comercializeze produsele cerute. |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Sa nu se incadreze in una din situatiile de la art. 180 si 181. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani. |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Experienta similara si o lista de livrari de produse efectuate in ultimii trei ani. |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 09:00 |
|
Documente de plata: DA |
Pretul: 50 RON |
Conditii si modalitate de plata: La sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr.7, Tarnaveni, jud. Mures, OP (cont trez. RO43TREZ4795006XXX000044). |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
28.03.2007 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 28.03.2007 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
27.02.2007 11:28 |