Anunt de participare numarul 3523/27.02.2007 -Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner

Anunt de participare numarul 3523/27.02.2007














































































































































































































































































































































Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   Denumirea, adresa si punct(e) de contact:






Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala:  str. 22 Decembrie, nr. 2 , Localitatea:  Tarnaveni , Cod postal:  545600 , Romania , Punct(e) de contact:  Maria Bonciog , Tel.  0265/443417 , Email:  mbonciog@yahoo.com,teom_ro@yahoo.com , Fax:  0265/443418 , Adresa internet (URL):  primariatarnaveni.ro
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)








Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)

– Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   Descriere
II.1.1)   Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare cartuse de cerneala si cartuse de toner
II.1.2)   Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor










Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni, jud. Mures
II.1.3)   Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4)   Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)   Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dorim sa achizitionam cartuse de cerneala si cartuse de toner necesare pentru imprimantele si copiatoarele din cadrul institutiei noastre.
II.1.6)   Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)






30125000-1 – Piese si accesorii pentru fotocopiatoare
30192113-6 – Cartuse de cerneala
II.1.7)   Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8)   Impartire in loturi
Nu
II.1.9)   Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1)   Cantitatea totala sau domeniul
Cartuse de cerneala HP 27,28,56,57,20,29,49,45,78,339,344,10,11 si cartuse de toner pt. imprimante, copiatoare si faxuri.




Valoarea estimata fara TVA: 55,000 RON
II.2.2)   Optiuni
Da
Oferta trebuie facuta pentru intreaga cantitate.
II.3)   Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Depozite valorice ºi garantii solicitate
Nu e cazul
III.1.2)   Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local cu OP
III.1.3)   Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Sa faca dovada unei forme de inregistrare si certificatul constatator care sa faca dovada ca are dreptul sa comercializeze produsele cerute.
III.1.4)   Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)   Conditii de participare
III.2.1)   Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se incadreze in una din situatiile de la art. 180 si 181.
III.2.2)   Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3)   Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara si o lista de livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.
III.2.4)   Contracte rezervate




Nu
III.3)   Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)   Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii




Nu
III.3.2)   Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Tipul procedurii
IV.1.1)   Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criterii de atribuire







Pretul cel mai scazut


IV.2.2)   Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)   Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)   Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)












Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr.7, Tarnaveni, jud. Mures, OP (cont trez. RO43TREZ4795006XXX000044).
IV.3.4)   Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2007 09:00
IV.3.5)   Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6)   Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare




Romana
IV.3.7)   Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)   Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2007 10:00
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Contractul este periodic
Nu
VI.2)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3)   Alte informatii
VI.4)   Cai de atac
VI.4.1)   Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)   Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)   Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5)   Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 11:28