|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Chirila Vasile , Tel. 0265/443400 , Email: office@primaritarnaveni.ro , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Statie de transfer deseuri menajere in Municipiul Tarnaveni |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Lucrari |
Executarea |
Locul principal de executare: Tarnaveni, strada Gruiete, FN, Jud.Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Executarea de lucrari de amenajare a terenului, imprejmuire plus perdea vegetala de protectie, drum acces, platform betonata, hala de transfer si sortare dotata cu echipamente si utilaje cu montaj, corp administrativ cu vestiar si grup sanitar, pod bascula, retele hidredilitare incinta, retele electrice incinta, racordare la utilitati (apa, energie electrica, gaz metan) |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
45232470-7 – Statie de transfer de deseuri (Rev.2) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Da |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Lucrarile aferente statiei de transfer cuprind urmatoarele: – Imprejmuire si perdea vegetala: 42.904 lei /10000 euro – Constructie corp administrativ, grup sanitar si vestiar: 120.846,50lei / 28166,72 euro – Pod bascule: 51.485,66 lei / 12000,20 euro – Constructie drum acces: 92.299,80 lei / 21513,10 euro – Constructie platforma betonata incinta: 234.913,82 lei / 54753,36 euro – Constructie hala transfer si sortare deseuri, inclusiv utilaje aferente si montaj (-1 grup compactare: 2 prescontainere 27 mc, container de rezerva 27 mc, 1 presa balotat cu doua camere; – 1 banda transportoare;-1 banda transportoare cu segment de sortare): 1.525.691,98 lei / 355606,00 euro – Constructie retea hidroedilitara incinta: 124.450,77 lei / 29006,80 euro – Constructie retea electrica incinta: 150.164,43 lei / 35000,10 euro – Organizare de santier: 24.242,56 lei / 5650,42 euro – Racodare la utilitati (apa, gaz metan, energie electrica): 131.667,65 lei / 30688,90 euro; curs de referinta-inforeuro martie 2009: 1euro=4,2904lei |
|
Valoarea estimata fara TVA: 2,498,667 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
5 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Gararantia de participare:25000lei/5826,96 euro; Mod de constituire: plata in numerar; cu OP in contul RO43TREZ4795006XXX000044; scrisoare de garantie bancara, form 11 |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Program PHARE 2005 CES / Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Bugetul de Stat, Bugetul local al municipiului Tarnaveni. |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea conform A1 Fisa de informatii generale conform A2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 conform formularului 12 B Certificat de atestare fiscal eliberat de DGFP Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale Declaratia privind calitatea de participant la licitatie – Formular 12 C
Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare emis de ORC si Certificat constatator emis de ORC privind starea actuala a candidatului.
Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Persoanele fizice/juridice straine sunt obligate ca pentru documentele de calificare prezentate si care sunt redactate in alta limba, sa prezinte si traduceri legalizate in limba româna. |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Cerinta obligatorie: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani – minim 3.000.000 lei fara TVA, completare Formular A2 Se solicita prezentarea in copie a situatiilor financiare anuale (bilanturile contabile) aferente ultimilor 3 ani, vizate de Directia Generala a Finantelor Publice. |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Cerinte obligatorii: – lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, se completeaza formularul C3 -îndeplinirea a cel putin unui contract similar in ultimii trei ani (2006 – 2008) si a carui valoare sa fie de minim 740.000 lei / 172.478,09 euro fara TVA, se completeaza formular B3. -candidatul sau subcontractantii acestuia sa aiba implementat ISO 9001 si ISO 14001 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE pentru activitatile de executie constructii indistriale, executie instalatii apa canal, executii instalatii incalzire, proiectare si executie instalatii electrice si gaz metan. Se prezinta in copie certificatele. -candidatul sau subcontractantii acestuia sa fie autorizati ISCIR conform PT A1-2002, ANRE gaze naturale (gradul II DA si grad III D) si ANRE – energie electrica (atestat tip B, C1 A si C2 A). Se prezinta in copie autorizatiile. – declaratie privind respectarea conditiilor de munca si masurile de securitate si sanatate in munca.- se completeaza formularul A3. -declaratii privind utilajele conform formularului E -declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani conform formularului F -se vor prezenta CV-urile persoanelor de conducere si copia certificatului de atestare a responsabilului tehnic cu executia. Se solicita completarea formularului D cu subcontractantii si partea subcontractanta (daca este cazul) |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Da |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste: |
– criteriile mentionate in continuare |
|
1. |
Propunerea tehnica |
30 % |
|
Descriere |
2. |
Propunerea financiara |
70 % |
|
Descriere |
|
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
|
RO2005/017-553.04.01.04.01.64 |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2009 15:00 |
|
Documente de plata: NU |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
20.05.2009 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 20.05.2009 10:00 |
|
Locul: Consiliul Local al Municipiului Tarnaveni,loc.Tarnaveni, P-ta Primariei, nr.7, jud. Mures, cam. 6 |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante care se prezinta cu imputernicire din partea firmei si cu actul de identitate (CI sau BI) |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Da |
|
|
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021/3104641 , Fax: 021/3104642 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: str.Bolyai, nr.30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: P-ta Primariei, nr.7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443400 , Fax: 0265/446312 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
29.04.2009 15:18 |