Autoritate contractanta |
Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: CLAUDIU MIHAI ROSCA , Tel. +40 265443400 , Email: tirnaveni@cjmures.ro, office@primariatarnaveni.ro , Fax: +40 265446312 , Adresa internet (URL): www.primariatarnaveni.ro |
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumirea achizitie: Servicii de consultanta privind realizarea proiectului de branding al municipiului Tarnaveni
CPV: 79310000-0-Servicii de studii de piata (Rev.2)
Descrierea contractului: Servicii de consultanta pentru activitati de studierea pietei, sondarea opiniei publice si servicii de creatie pentru realizarea proiectului de branding.
Valoarea estimata fara TVA: 37800.00 RON
Conditii contract: Conf. caietului de sarcini
Conditii participare: Conf. caietului de sarcini
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 10.07.2017
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini nr. 13541/06.07.2017, poate fi vizualizat pe link- ul de mai jos.
Ofertele se pot depune prin: e mail la adresa achizitii@primariatarnaveni.ro, fax 0265446312 sau la Primaria municipiului Tarnaveni, cam 23 Registratura, pana la data de 10.07.2017, ora 15. Operatorul economic a carui oferta va fi selectata, va primi odata cu comunicarea privind rezultatul selectiei, invitatia de a publica respectiva oferta in cadrul catalogului electronic SEAP. Operatorul economic are obligatia sa publice achizitia in SEAP, in maxim 2 zile lucratoare de la primirea invitatiei indicand campurile dupa care se va efectua cautarea reperului in catalog ( ofertant, cod CPV si denumire serviciu ). Nepublicarea informatiilor in SEAP, atrage respingerea ofertei depuse la sediul autoritatii contractante. Informatii, adm. public Zeres Sergiu, tel.026544340 int. 36, e- mail: achizitii@primariatarnaveni.ro.
Caietul de sarcini nr. 13541/06.07.2017 si referatul de necesitate