Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tarnaveni
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: BARTHA ERNEST , Tel. +40 265443400 , Email: tirnaveni@cjmures.ro, office@primariatarnaveni.ro , Fax: +40 265446312 , Adresa internet (URL): www.primariatarnaveni.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Detalii anunt
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract: Lucrari
Denumirea achizitie: REPARATII CURENTE INVELITOARE DIN PANOURI SANDWICI LA SALA DE SPORT din Tarnaveni str. Republicii Nr.30
CPV: 45261900-3-Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
Descrierea contractului: Conform caietului de sarcini si Listei cantitatilor de lucrari sunt necesare executarea urmatoarelor lucrari: Ob.1 REPARATII CURENTE INVELITOARE – Revizia invelitorii din panouri sandwici – 1034 mp ; -Imbracarea cutelor invelitorii cu profile speciale ( avand pe interior aplicat un strat de panza cauciucata pentru etansare) din tabla Zn 0,5 mm grosime, fixate cu suruburi autoforante 6,3×170 in penele structurii metalice si cleme in forma de U din aluminiu cu un strat de panza cauciucata pe interior, – Confectionat si montat coama din tabla zincata de 0,5 mm- 47 ml; – demontare jgheaburi de pe latura nordica – 47 ml; – confectionat si montat jgheaburi sectiune dreptunghiulara 15×18 cm inclusiv racordurile la burlanele existente;- montare scara metalica de incendiu cu cos de siguranta, gata vopsita uzinal 9 ml – 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 34453.78 RON
Conditii contract: Termen de executie: 30 de zile de la primirea ordinului de incepere. Garantia pentru lucrare- 24 luni. Plata la 30 de zile de la data emiterii facturii pentru lucrarile executate
Conditii participare: Transmiterea in plic sigilat a ofertelor la sediul Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr.7, Tarnaveni, judetul Mures TERMEN-08.12.2017 ORA 12. – Declaratie privind respectarea conditiilor prevazute in caietul de sarcini punctele 1-17.
Criterii adjudecare: Oferta conforma cu pretul cel mai scazut si publicarea in SEAP a ofertei.
Termen limita primire oferte: 08.12.2017
Informatii suplimentare: Caietul de sarcini Nr.23284/04.12.2017 si Lista cu cantitati de lucrari pot fi vizualizate in fisierul atasat mai jos. Garantia de buna executie -5% din valoarea fara TVA a contractului. Valabilitatea ofertei: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Fisier atasat:
Caietul de sarcini Nr.23284/04.12.2017 si Lista cu cantitati de lucrari