Anunt Publicitate numarul 143126 – REPARATII CURENTE INVELITOARE DIN PANOURI SANDWICI LA SALA DE SPORT din Tarnaveni str. Republicii Nr.30

Autoritate contractanta

Primaria Municipiului Tarnaveni

Adresa postala:  Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea:  Tarnaveni , Cod postal:  545600 , Romania , Punct(e) de contact:  BARTHA ERNEST , Tel.  +40 265443400 , Email:  tirnaveni@cjmures.ro, office@primariatarnaveni.ro , Fax:  +40 265446312 , Adresa internet (URL):  www.primariatarnaveni.ro , Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro

 Detalii anunt

Tip anunt: Cumparari directe

Tip contract: Lucrari

Denumirea achizitie: REPARATII CURENTE INVELITOARE DIN PANOURI SANDWICI LA SALA DE SPORT din Tarnaveni str. Republicii Nr.30

CPV: 45261900-3-Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)

Descrierea contractului: Conform caietului de sarcini si Listei cantitatilor de lucrari sunt necesare executarea urmatoarelor lucrari: Ob.1 REPARATII CURENTE INVELITOARE – Revizia invelitorii din panouri sandwici – 1034 mp ; -Imbracarea cutelor invelitorii cu profile speciale ( avand pe interior aplicat un strat de panza cauciucata pentru etansare) din tabla Zn 0,5 mm grosime, fixate cu suruburi autoforante 6,3×170 in penele structurii metalice si cleme in forma de U din aluminiu cu un strat de panza cauciucata pe interior, – Confectionat si montat coama din tabla zincata de 0,5 mm- 47 ml; – demontare jgheaburi de pe latura nordica – 47 ml; – confectionat si montat jgheaburi sectiune dreptunghiulara 15×18 cm inclusiv racordurile la burlanele existente;- montare scara metalica de incendiu cu cos de siguranta, gata vopsita uzinal 9 ml – 1 buc

Valoarea estimata fara TVA: 34453.78 RON

Conditii contract: Termen de executie: 30 de zile de la primirea ordinului de incepere. Garantia pentru lucrare- 24 luni. Plata la 30 de zile de la data emiterii facturii pentru lucrarile executate

Conditii participare: Transmiterea in plic sigilat a ofertelor la sediul Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr.7, Tarnaveni, judetul Mures TERMEN-08.12.2017 ORA 12. – Declaratie privind respectarea conditiilor prevazute in caietul de sarcini punctele 1-17.

Criterii adjudecare: Oferta conforma cu pretul cel mai scazut si publicarea in SEAP a ofertei.

Termen limita primire oferte: 08.12.2017

Informatii suplimentare: Caietul de sarcini Nr.23284/04.12.2017 si Lista cu cantitati de lucrari pot fi vizualizate in fisierul atasat mai jos. Garantia de buna executie -5% din valoarea fara TVA a contractului. Valabilitatea ofertei: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.

 

Fisier atasat:

Caietul de sarcini Nr.23284/04.12.2017 si Lista cu cantitati de lucrari