|
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA |
I.1) |
Denumirea, adresa si punct(e) de contact: |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: Piata Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Punct(e) de contact: Muth Teodor , Tel. 0265/443400 , Email: pmtab@yahoo.com , Fax: 0265/446312 , Adresa internet (URL): primariatarnaveni.ro |
|
|
|
I.2) |
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale) |
|
Autoritate regionala sau locala |
Activitate (activitati) |
– Servicii generale ale administratiilor publice |
|
|
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante |
|
Nu |
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI |
II.1) |
Descriere |
II.1.1) |
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta |
|
Articole de papetarie |
II.1.2) |
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor |
|
Furnizare |
Cumparare |
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, Tarnaveni, jud. Mures |
|
|
II.1.3) |
Anuntul implica |
|
Un contract de achizitii publice |
II.1.4) |
Informatii privind acordul-cadru |
II.1.5) |
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor |
|
Se doreste achizitionarea de articole de papetarie necesare in anul 2009 |
II.1.6) |
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile) |
|
30199000-0 – Articole de papetarie si alte articole din hartie (Rev.2) |
|
II.1.7) |
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice |
|
Nu |
II.1.8) |
Impartire in loturi |
|
Nu |
|
|
II.1.9) |
Vor fi acceptate variante |
|
Nu |
II.2) |
Cantitatea sau domeniul contractului |
II.2.1) |
Cantitatea totala sau domeniul |
|
Articole din papetarie: bibliorafturi (400 buc), dosare din carton dif. tipuri (4.500 buc), dosare cu elastic (80 buc), hartie copiativa (1450 topuri), carton (500 buc), hartie calc (2 topuri), caiete dif. marimi (250 buc), dosare plastic (1000 buc), folii plastic (3.000 buc), plicuri dif. marimi (22.300 buc), indigo (10 topuri), bloc notite adezive 75×75 (500×100 file), etichete autoadezive A4 (50 x10), registre dif. marimi (100 buc), folie laminator (18 topuri), hartie (carton) A4 pt. Digital Colour Laser system 200 g/mp (10 topuri) |
|
Valoarea estimata fara TVA: 25,000 RON |
|
II.2.2) |
Optiuni |
|
Nu |
II.3) |
Durata contractului sau termenul pentru finalizare |
|
11 luni incepand de la data atribuirii contractului |
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE |
III.1) |
Conditii referitoare la contract |
III.1.1) |
Depozite valorice ºi garantii solicitate |
|
Nu e cazul |
III.1.2) |
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante |
|
Din bugetul local |
III.1.3) |
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul |
|
Asociere |
III.1.4) |
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale |
|
Nu |
III.2) |
Conditii de participare |
III.2.1) |
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Sa nu se incadreze in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2004 |
III.2.2) |
Capacitatea economica si financiara |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Declaratii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani |
III.2.3) |
Capacitatea tehnica |
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate |
|
Experienta similara si o lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii trei ani. |
III.2.4) |
Contracte rezervate |
|
|
III.3) |
Conditii specifice pentru contractele de servicii |
III.3.1) |
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii |
|
|
III.3.2) |
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective |
|
Nu |
SECTIUNEA IV: PROCEDURA |
IV.1) |
Tipul procedurii |
IV.1.1) |
Tipul procedurii |
|
Licitatie deschisa |
IV.2) |
Criterii de atribuire |
IV.2.1) |
Criterii de atribuire |
|
|
IV.2.2) |
Se va organiza o licitatie electronica |
|
Nu |
IV.3) |
Informatii administrative |
IV.3.1) |
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta |
IV.3.2) |
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract |
|
Nu |
IV.3.3) |
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv) |
|
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 12:00 |
|
Documente de plata: DA |
Pretul: 100 RON |
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Municipiului Tarnaveni sau in cont RO43TREZ4795006XXX000044, trezoreria Tarnaveni |
|
IV.3.4) |
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare |
|
17.02.2009 09:00 |
IV.3.5) |
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati |
IV.3.6) |
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare |
|
|
IV.3.7) |
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta |
|
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor) |
IV.3.8) |
Conditii de deschidere a ofertelor |
|
Data: 17.02.2009 10:00 |
|
Locul: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr.7, biroul Investitii, cam. 30, Tarnaveni |
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da |
|
Imputernicitii firmelor ofertante |
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE |
VI.1) |
Contractul este periodic |
|
Nu |
VI.2) |
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare |
|
Nu |
VI.3) |
Alte informatii |
VI.4) |
Cai de atac |
VI.4.1) |
Organism competent pentru caile de atac |
|
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor |
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021/3199538 , Fax: 021/3118095 |
|
|
Organism competent pentru procedurile de mediere |
|
Tribunalul Mures |
Adresa postala: Str. Bolyai, nr. 30 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel. 0265/267856 , Fax: 0265/267856 |
|
VI.4.2) |
Utilizarea cailor de atac |
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac |
VI.4.3) |
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac |
|
Primaria Municipiului Tarnaveni |
Adresa postala: P-ta Primariei, nr. 7 , Localitatea: Tarnaveni , Cod postal: 545600 , Romania , Tel. 0265/443400 , Fax: 0265/446312 |
|
VI.5) |
Data expedierii prezentului anunt |
|
15.01.2009 13:56 |