R O M Â N I A
JUDEŢUL MUREŞ
MUNICIPIUL TÂRNĂVENI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A nr. 68/24.07.2025
privind aprobarea necesitatii si oportunitatii achizitionarii de lucrari, servicii si produse pentru anul 2025
Consiliul Local al Municipiului Târnăveni în şedinţa ordinară din data de 24.07.2025;
Văzând Referatul de aprobare al Primarului nr. 12687/18.07.2025 si Raportul de specialitate cu nr. 12683/18.07.2025 întocmit de către Serviciul Investitii, Achizitii, servicii publice
În temeiul Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;
In baza art. 7, alin. 13 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
În baza prevederilor art. 129, alin. (4), litera a) din Ordonanta Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
HOTĂRĂŞTE
Art.1. Se aprobă necesitatea şi oportunitatea achiziţionării următoarelor lucrări, servicii şi produse pe anul 2025:
- Inlocuirea pardoselii la sala de cununii din cadrul Casei Municipale de Cultura Mihai Eminescu;
- Instalatie de desalinizare la Statia de tratare a apei Tarnaveni;
- Actualizare Plan de mobilitate urbana durabila la nivel de ZUF, cu extindere pana in anul 2030;
- Actualizare SIDU la nivel de ZUF, cu extindere pana in anul 2030;
- Servicii de consultanta intocmire si depunere Cerere de finantare pentru obiectivului de investitii „Reabilitare si modernizare Scoala Gimnaziala Avram Iancu”;
- Servicii de intocmire Proiect Tehnic aferent obiectivului de investitii „Amenajarea digurilor aferente raului Tarnava Mica pentru activitati sportive si de promenada”;
- Intocmire Studiu de oportunitate aferent obiectivului de investitii “Dezvoltarea unei mobilitati urbane durabile si inteligente in municipiul Tarnaveni”;
Art.2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează primarul municipiului Târnăveni.
Presedinte de sedinta
Heghes Octavian Radu Contrasemneaza
Secretar general,
Stefan Blanaru
